marți, 27 noiembrie 2012

Tatoasa anului (2012)

Unii sunt pesimisti iar altii sunt optimisti. Atat prietenul nostru Raducu Mucegaitul cat si Radu Banciu de la B1 (suntem prieteni pe Facebook woohoo!) sunt pesimisti. Si le place sa vorbeasca despre mortul zilei. E cool. Dar si mai cool e sa fii optimist si sa vorbesti de tatoasa zilei. Ca sa mai ridicam moralul oamenilor ca viata e grea. Mortii sunt multi, tatoasele putine. Si in plus, tatoasele grase si/sau urate nu se pun. Asa ca e greu sa gasesti in fiecare zi o tatoasa care sa merite. Dar macar o data pe an poti gasi una. Asa ca "tatoasa anului" editia 2012 o declaram in unanimitate pe Ewa Sonnet. Meritele ei? E tatoasa (fara silicoane), e frumoasa, e subtire si mai e si polaca pe deasupra. Si pe blogul asta se discrimineaza in favoarea polacelor (dzekuje bardzo Agnieszka & Co.). In concluzie, e super bunoaca si merita cu prisosinta sa castige. Sa crapi de ciuda Nicoleta Luciu-Csergo, tu nu o sa castigi niciodata premiul asta!




In plus, mai stie sa si cante. Aproape. Cat trebuie. Sau poate doar imi place cum suna cand isi deschide gurita. Sigur nu canta ca o cantareata de opera dar ce conteaza. Toata lumea stie ca virgula cantaretele de opera sunt grase.


Si ce voce "cristalina" la 0.03-0.05. "Pizza da Pani Sonnet" Oh! Ooh! Oooh! OOOOOOOOOHHHHH MAMA! Cum poate o limba asa de pocita ca polaca sa sune asa de erotic cand e vorbita de bunaciunile astea? Iluzie acustico-vizuala? Si de ce am plecat eu de la polace ca sa vin la romance si unguroaice? Nici astea nu "e" deloc rele dar totusi "e" departe de polace. Pourquoi? POURQUOI??? :((((((((((

P.S.
La ce calificari are, probabil va castiga si in 2013. Muaaaaaaah. Si sigur stie sa faca si pierogi, kielbasa si kisona kapusta. Czesc!

 

21 de comentarii:

  1. of, eu sunt slaba, dar nu sunt dintre acelea care sa isi faca sutienul dintr-o foaie de cort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu fi geloasa. Poate castigi la editia 2013.

      Ștergere
    2. Euuu!
      Ooo, intai te-ai asigurat ca vine sfarsitul lumii, apoi ma nominalizezi! Bestie ce esti!

      Ștergere
  2. Tipa e sufocant de dotata!
    Nice, dar prea mult totusi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles. Ok. Si tu vrei un premiu. In cazul asta tie iti rezervam editia 2014. 2013 e deja data. 2014 e bine?

      Ștergere
  3. :) Multumesc, dar nu merci.
    Ofera-l altcuiva :)
    Eu sunt propria mea castigatoare clipa de clipa ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of Of Nu te culca asa suparata. Sa stii ca nici nu-mi place prea mult de ea. E prea dotata. Prea......Zau.......Bwahahahahahahaha

      Ștergere
  4. :))
    of of mai papi si am dormit asa prost....pff
    deci m-am foit de pe-o parte pe alta toata noaptea !!
    am avut si-un vis cu duduia si cu tine evident, ma rog cu fundul tau :))
    se facea ca io cu ea ne cam "jucam" si tu priveai.
    la final, evident eu am paruit-o nitel ca mi s-a parut ca te uiti doar la ea, si atunci, geloasa fiind, am ciufulit-o bine :)
    tu? cum ai dormit? ai sughita? ai tresarit?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci Radu Banciu ala ie mult, mult prea nesuferit pana si pentru mine. Pun pariu ca ara vea de cartit despre tatele polacei. Eu zic atat: ravisante! Culcus de vis pentru orice...penis?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ravisante e cuvantul care-l cautam. Ravisante. Dar nu cred ca tatele alea sunt culcus pentru...penis. Penisul e murdar si scuipa des. Culcusul e pentru fata. Spalata, parfumata si cu barba nerasa de cateva zile. Mhhhhh. Noapte buna copii!

      Ștergere
    2. Somn tzatzos vise mumose, romanticule!

      Ștergere
  6. Coooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mitttttttttttttttttttzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani de Mos, Papillon!
    http://www.youtube.com/watch?v=rXDhoWlLbV4

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-ș ce naiba îmi bâzâie în ureche că n-auz prea bine.

    RăspundețiȘtergere