sâmbătă, 8 decembrie 2012

Despre femei (I)

Inauguram o noua rubrica. "Scrisori de la cititori". Cine vrea (sub anonimat sau sub ce nume doreste) poate sa scrie orice despre gagici, relatii sau sex. Mai jos text preluat ad-literam de la cititoarea anonima SixtyNine.

Despre femei by SixtyNine

Femeia in general e mai rea si mai hoata decat vor majoritatea sa admita.
Unele pozeaza in fete bune din principiu, care principiu in realitatea nu are nicio baza. Vor doar sa-si autoinsufle sentimentul de "eu sunt mai buna" decat X, "eu sunt mai cinstita" decat Y. 
Femeile intotdeauna se compara. Aici putem spune ca din principiu, iar bazele acestui principiu se definesc simplu prin: gelozie si invidie.
Amanta se va compara cu sotia, sotia cu amanta ( daca este cazul), colegele de munca se vor compara intre ele si tot asa.

Si gelozia si invidia sunt bune cu masura. O mica masura, foarte foarte mica. Dar sa fim seriosi, ce femeie accepta termenul de "mica" ? :))

Glumeam, incerc doar sa spun ca femeile in general nu prea au limite. Nici macar "sky is the limit"  nu constituie o limita ! Mai potrivita ar fi "isterica" expresie "panzele albe". Cam asa sunt femeile. Merg pana in panzele albe. Fie ca au sau nu dreptate. Si cum panzele astea albe sunt ghidate de vant, curenti etc, la fel si femeile, sunt dupa cum adie vantul. Mai exact, sunt pe toane.

Am vazut un film. Nasol. Foarte nasol. L-am trecut pe lista celor mai proaste filme pe care le-am vazut ever. Este vorba despre "Les infideles".
Sau, poate ca am avut eu prea multe asteptari, naiba stie. Ma gandeam ca voi rade cu lacrimi si totodata diverse convingeri in ceea ce priveste functionarea mintii barbatului imi vor fi confirmate.
Deci prost, prost rau filmul, nici nu merita sa discuti despre el, dar totusi am facut-o, chiar si aseara incercand sa gasesc cateva chestii ok in el.

Dupa cum spuneam mai sus, femeile sunt pe toane. O sa iau din film o faza proasta, cum altfel, ca sa-mi exemplific ideea.

O ea il bate pe un el la cap pe  tema infidelitatii. Mai exact, incearca sa-l convinga pe el sa-i marturiseasca faptul ca a inselat-o, afisandu-i o atitudine foarte ok la prima vedere, deschisa, de genul: "haide spune-mi cand m-ai inselat ca nu ma supar, mi se pare ceva firesc sa ma inseli, doar suntem de atatia ani impreuna plus de asta nu ma deranjeaza, ba chiar mi s-ar parea foarte ciudat daca nu ai fi facut-o..."
In fine, nu mai lungesc povestea. Tipul ii recunoste o aventura de-a lui. Evident, starea in care ea zambea si era glumeata dispare si este cuprinsa de furie si suparare.Plange, tipa, sparge etc. Vrea sa plece de acasa. El incerca sa o calmeze, ea  ii marturiseste  ca la randu-i l-a inselat. El, de unde era numai lapte si miere si ii soptea la ureche ca o iubeste, ca o iubeste, ca o iubeste, ia foc si explodeaza vulcanul....
Scena se incheie cumva cu ei doi lipiti de perete sarutandu-se ametitor, iar dimineata ii gaseste vorbind din priviri...
Interpretarile sunt de prisos.
NOTA: niciodata, dar absolut niciodata nu trebuie sa recunosti !!! In general barbatii au asta in sange.
E o faza in film care exemplifica negarea absoluta: el la spital infipt in fundul uneia ("penis captivus" ). Doctorul ii suna sotia, si cand "infiptul" da cu ochii de ea spune: " nu e ceea ce pare, nu o cunosc, nu am vazut-o niciodata in viata mea "


Deci da, femeile au toane, dar barbatii oare nu au? 
Si alta intrebare, prezenta si in film si cu siguranta si in mintea multor femei: de ce o femeie care are diverse relatii este considerata curva, iar un barbat este pur si simplu considerat BARBAT ? :)
Papi, ai cuvantul.

Prietena mea, in urma filmului, a concluzionat ca femeile sunt superioare barbatilor.
The End.


Ok SixtyNine. Multumim pentru scrisoare. Comentariile mele vor urma curand. Poate chiar maine ca oricum nu voi avea chef sa-mi pierd ziua urmarind care hoti (rosii, albastrii, portocalii, mov, galbeni, verzi sau roz-bombonel) vor "guverna" Romanica, asa ca voi putea comenta.

52 de comentarii:

  1. Excelenta scrisoare. Nu am mare lucru de adaugat sau comentat la ce a scris SixtyNine. Voi raspunde doar la intrebarea ei de ce o femeie care are diverse relatii este considerata curva, iar un barbat este pur si simplu considerat BARBAT ? :)

    Simplu. Se spune ca o cheie care deschide mai multe lacate e o cheie-master iar un lacat care poate fi deschis de diferite chei e un lacat de 2 lei. Orice femeie are oricand la dispozitie barbati dispusi sa i-o traga. Sigur, acuma conteaza si CE FEL de barbati dar ei exista. Singurul lucru ce trebuie sa faca o femeie pentru sex e sa deschida picioarele. E FOARTE USOR PENTRU O FEMEIE MEDIE SA OBTINA SEX, E MULT MAI GREU PENTRU UN BARBAT MEDIU SA OBTINA SEX! Orice proasta basita poate fi curva, numai un "geniu" talentat pot fi curvalau.

    Putem face un experiment. Luam un barbat si o femeie MEDII (nici prea prea nici foarte foarte) si ii punem cu burta in sus in centrul oricarui oras vreti voi. Orice trecator prin zona are voie sa intretina relatii cu subiectii nostri. La sfarsitul zilei amandoi vor ajunge la reanimare. Femeia din cauza supra-solicitarii sexuale iar barbatul...well...barbatul din cauza ranilor provocate de diverse pasari moarte de foame care au crezut ca au dat de cel mai mare si gras vierme care a existat vreodata.
    Case closed.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahahhahahhhhahahahhahahhahaahahhhahhahhahahhahhhhahaahahhhhahahahahahahahahhhaahhhahhaahahahhhahhhahahaah!hamesrul lui fee!

      Ștergere
    2. Papioane, am facut scurta la falci de atata hohotit. Grozava imagine mi-ai sadit in minte cu experimentul tau inchipuit.
      Vierme, ha ha ha! Insesizabil pentru păsărici, irezistibibil pentru pasari reale!
      Smurdala faza!

      Ștergere
    3. Hamstere, schimbă-ţi numele mă! Zi că eşti HamsteruLuLafi!!!!
      Hi hi hi!

      Ștergere
    4. Țe măh! Țe te doare capul de mine, măh răule! Țe nu-ți plațe la numele meu! Țe, te crezi șmecher?
      La Fi e hamsterița mea!

      Ștergere
    5. Cioc cioc.........e iarna si sunt o pasare moarta de foame. E ceva de mancare pe aici?

      Ștergere
    6. Pentru pasari moarte de foame, avem un premiu!Si un loc in cuib!
      http://lafeeblanche.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012/

      Ștergere
  2. Papillon, nu ai cumva și un blog NLP? Că parcă semeni cu acela...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Nu am intrucat nu cred in NLP. De ce intrebi?

      Ștergere
    2. Pentru că semeni cu cel de acolo, ți-am zis.
      De ce nu crezi în NLP? Eu cred că are efect.

      Ștergere
    3. NLP e un fel de hanky-panky mumbo-jambo new-age cult. Daca tu crezi in el, succese si sa-ti prinda bine!

      Ștergere
    4. E ceva fandosit care stabileste cica o legatura intre gandire, limbaj si comportament. Se foloseste de unii psihologi si psihoterapeuti pentru modificari de comportament. Unii chiar o folosesc cica si la agatat "pasaraci" de alea care nu le e foame de "viermi". Eu nu cred in ea. Da' Lili3d crede :)

      Ștergere
    5. Am observat că atunci când vrei să fii băgat în seamă, mai dai și tu câte un comment...
      Eu cred/nu cred, dar experimentez... să văd! Și să știi că s-ar putea să aibă efect! Eeeee...

      Ștergere
  3. Am uitat sa subliniez cel mai bun "citat" din textul lui SixtyNine.

    Prietena mea, in urma filmului, a concluzionat ca femeile sunt superioare barbatilor.

    Corect. Doar in sfera relatiilor. Si este suficient. Femeile nu au nevoie nici de minte, nici de muschi, nici de nimica. E suficient sa aiba un barbat (sau mai multi barbati) pe care sa-i puna "la munca" prin manipulare. Infirmitatea si inexperienta barbatilor in relatiile cu femeile sunt de-a dreptul jenante.

    RăspundețiȘtergere
  4. am mai auzit cliseul cu cheia. nu ma satisface, deloc.
    dar, pana la urma nici nu sunt atat de pretentioasa incat sa cer satisfactia suprema pe toate planurile.
    o femeie ar trebui sa stie sa imbratiseze realitarea in cel mai real mod.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear SixtyNine, nu te satisface pentru ca nu iti convine. Sincer, un raspund mai elocvent, scurt si la obiect nu am.

      P.S.
      Orice femeie cere "satisfactie suprema" si intrucat nu o poate obtine de la un singur barbat, foloseste mai multi barbati, fiecare cu rolul lui.

      Ștergere
  5. :))) Nu exista asa ceva precum satisfactie suprema, dear Papi ;)
    E in firea omului sa nege ceea ce nu-i convine, dar aici nu se pune problema negarii sau a neconvenitului.
    Da, e un raspuns scurt, amuzant, dar de suprafata.
    Nu caut clisee. Ceream o parere personala, obiectiva, subiectiva, cum vrei tu, dar sa fie o explicatie logica.
    Fara lacate, fara chei, fara viermi imensi.
    Concluzia momentului: femeile mereu au asteptari.
    Sunt prea obosita si nici ochii nu ma ajuta prea mult la ora asta, dar maine promit sa revin cu parerea mea in ceea ce priveste intrebarea lansata tot de mine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai asteptati putin, tre' sa bag aspiratorul ca o negospodina veritabila.
    Si Radu, nu respira in ritmul virgulelor mele :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, da! Hai, nu-ti mai lasa fanii sa astepte :) Baietii te vor aici, trebuie sa te desfasori. Si vezi ca au mai ramas locuri de vizitat inainte de bagat aspiratorul ;) Asa, ca o negospodina veritabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acu' ca am bagat-o prea mult in seama o sa se uite de sus la noi. O sa asteptam mult si bine...

      Ștergere
  8. Nu cred ca ne va dezamagi. Dar da, asa se intampla in general cu femeile pe care le bagi in seama excesiv. Parerea mea e sa fii mai rau, altfel se muta pe alt blog si te lasa nescris si nu mai patrunzi misterele femeilor :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Exagerati. Am spus doar ca sunt NEgospodina, pana am citit instructiunile de folosire, pana am sunat niste prietene pentru ponturi....ce sa faci, e greu cu aspiratorul.

    O sa incep cu o mica dar valoroasa precizare si anume: intrebarea mea nu are un raspuns. Cel mai simplu mod de a incerca sa o elucidezi este sa spui ca femeile care fac si dreg sunt considerate "usuratice" din principiu. Mama lor de principii....
    Alt aspect ar fi de subliniat si anume ca o femeie care isi pune aceasta intrebare se simte clar cu musca pe bascuta.
    E drept si ca atata vreme cat acest aspect o preocupa zic eu ca merita si o bila alba. Inseamna ca o intereseaza parerea unui el anume ( sau a mai multor "ei" , depinde de caz )

    Barbatii sunt mai radicali decat femeile. De aici si marele principiu.

    Am dezamagit cu raspunsul, dar e o lectie si aici, "sa nu ai asteptari de la nimeni, mai ales de la o femeie "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SixtyNine, multumim de raspuns si stai linistita, pe mine nu m-ai dezamagit deloc. Ultima cand m-a dezamagit o femeie era cred pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej. De atunci nu mai astept mare lucru de la femei. Bwahahahaha

      Ștergere
    2. atunci ma foarte bucur pentru tine :)

      Ștergere
    3. Si eu ma bucur pentru mine. Acu sincer, raspunsul meu la intrebarea ta a fost foarte bun si iti recomand sa-l insusesti si tu.

      Ștergere
    4. multumesc pentru recomandare.

      Ștergere
  10. Amuzante discuții. Dar sterile, în același timp :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata lumea stie ca-ti plac discutiile de aici. Nu mai pacalesti pe nimeni Coano. Pe "tatoasa anului" ai vazut-o? Eh?

      Ștergere
    2. Dar nici nu am zis că nu mi-ar place. Doar am recunoscut că mă amuz, nu? Ştii tu pe careva amuzat de lucruri care nu-i fac plăcere?
      Şi da, am văzut-o. Cum era de aşteptat, eşti un tip mămos, dependent spiritual de mami, de aia îţi plac femeile cu ţâţele mari :P

      Ștergere
    3. Pai mami n-are tate mari. Ce explicatie ai acuma doamna psiholog?

      Ștergere
    4. A fi mămos și a-ți place țâțele mari nu înseamnă că și mami le are la fel, ci doar că încă nu s-a rupt ultima parte a cordonului ombilical. Acea parte care ține doar de tine să o rupi. Lucru care nu este neapărat negativ, măi urâtule :P

      Ștergere
    5. Daca inteleg corect, dupa ce voi rupe acel cordon ombilical inseamna ca imi vor placea platele?

      Ștergere
    6. N-aș băga mâna în foc de asta. Odată gusturile formate....:P

      Ștergere
  11. Ia, o steluță și de la mine, ca să ai lipici!
    http://innerspacejournal.wordpress.com/2012/12/14/blog-of-the-year-2012/

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu știam de ce mi se păreau cunoscute anumite replici de-ale tale, de curând am dat din nou peste asta https://www.youtube.com/watch?v=tgcYyEhFItE.
    Spune-mi, te rog, că măcar tu nu folosești dermatograf.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh. Mystery. Personal nu sunt un mare fan al lui Mystery dar omul e beton in ce face. Un deschizator de drumuri in domeniul "peacocking-ului". E un tip controversat si excentric dar de un succes demonstrat. Amica mea cardioloaga e fana Mystery.
      https://www.youtube.com/watch?v=sEUoNkq_1CA

      Ștergere
    2. Eu n-am răbdare să mă uit atât la el, dar de fapt gagiul ăsta, Erikvonplm, și-ar câștiga bucățica de cărniță oricum, e un tip arătos, de fapt tot împăunatul ăsta îmi pare că-i cam dăunează lui. Cum ziceam, e un gagiu cu trăsături interesante.

      Ștergere
    3. E foarte inalt. Aproape 2 m (oricum peste 1.90). Cred ca de asta iti place. Ce parere ai despre vocea lui?

      Ștergere
  13. *˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    _██_*˚°。°/ ♥ \*˚°。°*。°*★ Wishing You All ★*°˛
    (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____ °* A Merry Christmas and *°.°
    ( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.*./______/~\ ♥ A Happy New Year ♥*
    (...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田❤|門|╬╬╬╬╬ *˚°。★˚*˚°。★

    RăspundețiȘtergere
  14. Sărbători fericite!
    http://innerspacejournal.wordpress.com/2011/12/24/craciun-fericit/

    RăspundețiȘtergere