vineri, 2 noiembrie 2012

Poftim Redfire!

Asa cum am promis, poza cu fund.


Am mai gasit in camera si alte cateva poze din vara (de obicei nu prea fac) asa ca, bonus, si o poza frontala.


Sa multumim si donsoarei care a facut poza cu fundul si care a acceptat mai mult ca incantata sa apara si ea pe blog (fara sa uite sa faca si check-in-ul de rigoare pe rau-famatul Facebook). Era de stiut ca femeile sunt de indragostite de fapt de propria imagine.


31 de comentarii:

  1. Deci e cu dedicatie, da?
    Oricum, arati foarte interesant, si fata si... verso. Sper sa iti "explodeze" numarul admiratoarelor! :P
    Redfire, ce zici de amicul nostru?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa zic....nu s-a tinut de cuvant asa cum ar fi trebuit s-o faca :)
    ideea era sa-si personalizeze turul pantalonilor cu adresa blogului.
    daca doream sa-i vad fundul pur si simplu, as fi zis-o fara prea multe ocolisuri.
    altfel...sunt curioasa daca este prehnit cristalul de la gat :)
    papi, doresti sa mai adaug si altceva? :)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "ideea era sa-si personalizeze turul pantalonilor cu adresa blogului.
      daca doream sa-i vad fundul pur si simplu, as fi zis-o fara prea multe ocolisuri."

      E foarte caracteristic femeilor sa vorbeasca direct si fara ocolisuri...wink wink

      "altfel...sunt curioasa daca este prehnit cristalul de la gat :)"

      Ce inseamna "prehnit"?

      Ștergere
    2. scuteste-ma cu stilul caracteristic, eu vorbesc in numele meu nu in numele tuturor femeilor.
      cateodata mai ca-mi vine sa te iau si la bataie ( daca ar fi posibil) cand insisti aiurea pe anumite chestii.
      ok, am inteles, te pricepi, dar nu mai pune etichete pe fruntea oricui, s-ar putea sa te inseli amarnic uneori !
      reciteste provocarea si o sa vezi ce anume ti-am cerut.

      na ca voiam sa fiu fata cuminte si sa tac din gura, dar acum, DIN CAUZA TA ca m-ai zgandarit,o sa-i atrag atentia donsoarei D ca rozul pantalonilor de piele sintetica nu se asorteaza absolut deloc cu si anume cureaua portocaliu/caramizie !!

      Ștergere
    3. prehnitul este un cristal, banuiesc eu ca ar fi ceea ce ai tu la gat.
      daca il porti fara sa stii ce reprezinta ..asta e.

      Ștergere
    4. "reciteste provocarea si o sa vezi ce anume ti-am cerut."

      Neh. Am inteles bine.

      "na ca voiam sa fiu fata cuminte si sa tac din gura, dar acum, DIN CAUZA TA ca m-ai zgandarit,o sa-i atrag atentia donsoarei D ca rozul pantalonilor de piele sintetica nu se asorteaza absolut deloc cu si anume cureaua portocaliu/caramizie !!"

      Ok. Se rezolva.

      Ștergere
    5. "prehnitul este un cristal, banuiesc eu ca ar fi ceea ce ai tu la gat.
      daca il porti fara sa stii ce reprezinta ..asta e."

      E un Budai din piatra de jad.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Budai

      Ștergere
    6. tz-tz-tz cum faci tu pe nestiutorul, "micutule" :))
      mersi pentru lamurire, eram chiar curioasa, ca orice femeie :)

      Ștergere
  3. ah, as mai avea ceva de comentat, dar ma abtin si totodata apelez la papi guru vizionar&profet sa-mi intuiasca gandul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Papi nu poate/nu stie citi gandurile femeilor. Papi poate/stie doar interpreta comportamentul femeilor.

      Ștergere
  4. bine papi, cum spui tu, wink wink :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Well done Professor! Din cap pana deasupra gleznelor cam atata e. :P
      Iar din cap pana la genunchi e undeva pe la 1.30.

      Ștergere
  6. Eu cred ca ne pacalesti si ca nu esti tu! Totusi, apreciez ca ne-ai facut pe plac, dandu-ne poza cuiva, sa avem ce trancani pe aici. Fata din poza nu si-a sters cizmele! O femeie de calitate o recunosti dupa incaltari. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "na ca voiam sa fiu fata cuminte si sa tac din gura, dar acum, DIN CAUZA TA ca m-ai zgandarit,o sa-i atrag atentia donsoarei D ca rozul pantalonilor de piele sintetica nu se asorteaza absolut deloc cu si anume cureaua portocaliu/caramizie !!"

      "Fata din poza nu si-a sters cizmele! O femeie de calitate o recunosti dupa incaltari."

      Hahahahaha! Sunteti de coma! Dupa care eu sunt considerat misogin. Cred ca am mai mentionat citatul asta care suna in romaneste ceva de genul “Un misogin e cineva care uraste femeile la fel de mult cat se urasc femeile intre ele”. Hahahaha. V-ati scoate ochii una la alta daca nu ar exista barbati sa va mai tempereze. Toata lumea vorbeste de Apocalipsa din 21 Dec 2012. Eu cred ca Apocalipsa o sa aiba loc atunci cand pe planeta vor exista numai femei . Din momentul ala vor mai fi 24 ore de macel, ciuda, gelozie, rautate si o intreaga civilizatie (construita de barbati) care va colapsa instantaneu. Dupa care...God help us all!

      PS
      Stiu o gramada de femei de calitate. Alice in tara minunilor, Alba ca zapada, Cenusareasa, Frumoasa din padurea adormita, Rapunzel si altele ca ele. Oare ce au toate in comun?

      Ștergere
    2. hahahahahaahahahah!
      Ai uitat sa o mentionezi pe Baba cloanta!Si ea e un model de feminitate, chiar daca e gandita in antiteza cu frumusetile de mai sus!


      Ștergere
    3. Exagerezi. Nu e vorba de ura. E vorba de rautate. :) eu una recunosc, am fost rea, desi observatia mea a fost obiectiva, trebuia sa ma abtin.
      Nu pot sa urasc o persoana pe care nu o cunosc, respectiv domnisoara din poza.
      Si Bague tot rautacioasa a fost, dar.....e vorba de rautatea aceea tipic feminina.
      As putea sa fac si o observatie draguta si anume ca domnisoara e frumos proportionata :)

      Acum, directa fiind, as mai adauga ca pozele tale, in special cea "frontala" a fost menita sa starneasca interesul, adica te face curios in privinta intregului chip.
      So, chipul are de gand sa rasara ? :)

      Ștergere
    4. Ai cerut sa vezi fundul si ai primit si un bonus frontal. In loc de multumiri vrei si fata. Dupa asta ce o sa mai ceri? Sa te iau de nevasta si sa mergem in luna de miere in Seychelles? Vezi de ce zic ca femeile sunt vesnic nemultumite si indiferent de ce le oferi ele vor tot mai mult?

      Ștergere
    5. Gresit, gresit, de 2 x gresit.
      Nu am cerut nimic. Ti-am sugerat sa-ti personalizezi turul unor pantaloni.
      Iar acum am spus ca ai starnit curiozitatea intr-o anumita directie.
      Multumirile le-am prezentat cand a fost cazul, uita-te putin mai sus daca nu stai bine cu memoria.

      Ștergere
  7. Pe Sfanta Vineri o primesti la party? :P
    Anonim= Sfanta Vineri de sambata seara...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Binenteles. Vom face balul femeilor "de calitate" si toata lumea va fi invitata. Putem organiza si un concurs de miss. Membrii juriului vor fi Fat Frumos, Harap Alb si Praslea cel voinic. Locul de desfasurare va fi castelul de clestar al Imparatului Rosu.

      Ștergere
    2. Nu eu am semnat ca SF. Vineri! Crede-ma!
      Sunt eu cu zanele si cu sfintele, dar eu sunt doar Bague de fiancailles, sau hamsterul, sau cougarul sau zana!
      Esti foarte frumusel si de rapit. Dar ce sa spun eu? Vrei sa ma ucida fetele? E, sa faci o poza cu mine, sa ma laud la nepoti! hahahahahaah!

      Ștergere
  8. BDSM III cand scrii? Lasa naibii croitoria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriem si de ala. BDSM III, IV.......si tot asa pana la 666. BDSM 666 e codul pentru casatorie ca tot BDSM e si mariajul. Acolo esti legat de nevasta care ti-o trage pe la spate fara vazelina.

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. BIG LIKE FOR THE BIG LIKE!
      Vino!

      P.S.
      Adu-ti si prietenele alea cuminti, romantice si bunoace. Muah! Big hug!

      Ștergere
    2. Ok. Le aduc, dar unele sunt mai timide...

      Ștergere
    3. Oh mama, timidele sunt slabiciunea mea. Serios. No joke.

      Ștergere
    4. Normal, ca să te poți da cocoș!...
      Cred c-ar fi bine să te muți pe wordpress...

      Ștergere