sâmbătă, 6 iulie 2013

Concurs de Mister

Ok. Sa facem noi un concurs de Mister. Toate reprezentantele sexului frumos sunt invitate. Chiar si platele. Aveti 6 concurenti. Faceti fiecare un clasament de la 1 la 6. Concurentii, in ordinea alfabetica (de sus in jos) sunt AB, AH, CS, DK, DT si TM. Locul intai primeste 6 puncte, ultimul loc un punct. Se vor cumula punctele de la fiecare membru al juriului. Bagati mare! Sa inceapa dementa!


25 de comentarii:

  1. Vai ce urati sunt! Si cei care ar fi oarecum frumusei sunt prea cu imberbi!
    Bine ai venit, Papillon! Sper sa ma inspiri sa termin memoriile lui Bague de fiancailles!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa vreajeala Bague de fiancaille si voteaza. Sau macar adu si tu niste prajituri la oamenii astia care asteapta pana se mai voteaza.

      Ștergere
    2. Bine! Ultimul imi pare frumusel!
      Si v-am adus dulciuri!
      http://www.youtube.com/watch?v=cLJ1vuUWprA

      Ștergere
  2. I-ai găsit!...
    Vezi, e mai simplu la femei! Nu trebuie să aibă decât câteva calități... proeminente!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da tu... ești bolnav? Că așa te porți.

    RăspundețiȘtergere
  4. In afara de primul, restul nu-mi par cunoscuti. Ba parca penultimu ie ceva actor american, ori ala de descoperit feisbuc...
    De ce faci top cu din astia cad exista Brad Pit si restul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia un loc si ai rabdare. Inca nu se intampla nimic.

      Ștergere
    2. Am luat loc. Pot sa bag capul din cand in cand sa vad daca s-a modificat schimbarea?!

      Ștergere
    3. Ai acces VIP. Intra cand vrei.

      Ștergere
    4. esti doi in unu, papi?
      sau al bundy este noul tau asociat ?

      Ștergere
    5. Al Bundy va fi alter-ego-ul meu. Atat doi in unu cat si asociat. Vad ca l-ai vazut deja. O sa-l prezint oficial cat de curand. O sa-ti placa de el.

      Ștergere
    6. stau foarte bine cu spiritul de observatie la orice capitol deci nu avea cum sa-mi scape.

      so, in alta ordine de idei, haide sa radem putin :)

      nu mai stiu in cartea carui "guru" am citit, ca cica bine ar fi sa scapam de orice alter-ego-uri pentru a avea o viata linistita.

      iar tu doresti sa-l prezinti oficial?! :))) mwahahaha

      ca si exemplu in carte, era urmatorul: sotul tau nu mai este ce era, cum era. te inseala etc... este un alt om ! pur si simplu nu-l mai recunosti. EL, cel pe care l-ai cunoscut candva a disparut !
      de ce?
      simplu.
      viata lui este condusa acum de unul dintre alter-egouri. (ca cica avem multe egouri - egoul mandriei, lacomiei, egoismului, etc si bla bla bla)

      mai departe nu va povestesc.

      deci papi, trage singur concluziile ;)
      p.s. corect este sa spui ca al bundy ESTE, nu urmeaza sa fie, alter ego-ul tau ;)

      Ștergere
    7. Bundy nu e chiar alter-ego-ul meu intrucat el e insurat. Pe de alta alta, lasand gluma la o parte, totdeauna am considerat ca in ciuda aparentei lui prostii, Al Bundy stie multe. E foarte foarte haios si foarte foarte intelept.

      Ștergere
  5. AB 5
    AH 6
    CS 3
    DK 1
    DT 2
    TM 4

    ma abtin de la un comentariu mai mult decat evident.
    momentan m-am conformat cerintei postului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de vot. Ia un loc la VIP-uri si asteapta.
      Ce comentariu? Te rog nu fii sfioasa.

      Ștergere
    2. uite acum ma asez langa radu.
      nu-s sfioasa, am spus doar ca ar fi un comentariu mult prea evidet, in genul celui pe care l-a facut si radu.
      dar poate ca tu faci un concurs de tip " cel mai acceptabil urat" sau...naiba stie.

      Ștergere
  6. Iar derulezi vreun experiment dubios? :) Să și comentez clasamentul, sau asta după aflarea rezultatelor?
    1. AH
    2. DT
    3. TM
    4. DK
    5. AB
    6. CS

    Sper că nu m-am încurcat în litere. Și sper că nu am făcut un top al criminalilor în serie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de vot. Experiment dubios? Stai linistita. Ma stii doar. :)
      Ia si tu un loc si asteapta pana una alta. Sa o rog pe la Fee sa va aduca niste prajituri pana asteptati.

      Ștergere
    2. Sa-i zic ceva lui Colorbliss, sau stric tot?!
      Muhaha, Papiloame esti dus, dus di tat! Auzi ce idee a avut...

      Ștergere
    3. A spoilărit altul în locul tău! Am măcar un instinct bun, va să zică.

      Dar acum vreau să văd care e mai sărit de pe fix dintre ăștia. Eu știu care-i vinovatul care m-a făcut să mă uit de mai multe ori și la ceilalți, cu ochi suspecți :))

      Ștergere
    4. Stai linistita. Oricum nu stiti ce vreau sa fac. E din domeniul tau (...cu variabile indepedente si dependente...).

      Ștergere
  7. Sa fiu spoiler, papiloame? Hai sa fiu, ca e prea funny. Deci un clasament al cremenalilor? :) Vrei sa-ti zic si ce-a facut fiecare in parte? :)))) N-ai mai postat cam de multisor. Ti-a luat ceva sa te documentezi despre fiecare in parte, ca sa pari inteligent? :) Shame on you, bitch. Now get on your knees!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ICS. A venit si ICS. Cum mai esti voinicule? Impresioneaza-ne cu Google Reverse Image. Nu e asa de greu. Nici tu nu ai mai postat pe aici. Te-ai tot furisat, ai tot citit dar n-ai "postat" pana acuma. In timpul asta a mai mai aparut un troll.Pe ala nu-l bag in seama ca doar un singur troll pot sa tin pe langa casa. Acuma o sa crape alalalt troll de ciuda ca pe el nu-l bag in seama si pe tine da.

      Ștergere
    2. Ice Cream Sandwich, sau Android 4.0. La asta te referi, "voinicule"? Am impresia ca esti usor debusolat si faci confuzii! Cat despre ce spui tu acolo, Google reverse image, te hazardezi. Pur si simplu mi-a atras atentia un personaj si mi-a fost de-ajuns. Troll as fi fost daca as fi vorbit aiurea, dar nu o fac. Am scris pe subiect, iubitorul de google si wikipedia. Gurule, esti prea mic si sa stii de la mine: esti propriul tau troll! Nu sunt singurul care are parerea asta. Nu mai incerca sa "lovesti" in mine, penibilule. Cand o sa inveti limba romana, cand o sa ai cultura generala si un vocabular adecvat, cand calitatea frazelor tale va putea bate inteligenta unor "anonimi" care nu se lasa "sedusi" de povestile tale de cacat copiate din eter atunci am putea sta de vorba. Pana atunci, clap your hands alone. Sfat simplu, provincialule cu aere de primadona damboviteana, daca-mi permiti. Ramai la ceea ce te defineste, ramai la printesele de la caminul local, cu pieptul plat, la vacutele din staul si la gradina in care cresti rosii gustoase. Nu incerca sa pari ce nu esti. Nu esti un guru, esti un taranus arivist. Nu sunt rau, iti spun un adevar. Sa ai o zi frumoasa. Sa fie graul grau si porumbul porumb.

      Ștergere