luni, 7 aprilie 2014

Fomisti disperati

Ca femeia de rand e mai valoroasa din punct de vedere biologic decat barbatul de rand ar trebui sa fie stiut de oricine. Ouale sunt rare si spermatozoizi multi si vesnic dispusi la zbenguaiala. Sigur, daca esti “viceprimar” spermatozoizii tai e valorosi si orice muierusca isi va oferi ouale pentru fecundare. Dar ce te faci daca esti nu esti viceprimar? Am scris si o sa mai scriu despre ce e de facut insa acuma o sa scriu despre ce NU trebuie facut. Si asta inseamna sa nu pari fomist. Atatia barbati isi pierd mintile si isi vand si rinichii pentru o bucata de fofoloanca mediocra pe care pana la urma nici cu asta nu raman. Gen baiatul asta Park. Saracu. Si fara rinichi si fara fofoloanca. Nu e de ras.

Continuare la http://femeisisex.wordpress.com/2014/04/07/fomisti-disperati/

2 comentarii:

  1. Mă 3,14 x 2 pe wordpresu tău, că nu mă lasă să te comentez. Deci n-ai decat să mucegăiești inconjurat de femei! Na belea, ce blestem! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-a vazut ca vii de pe blogspot. Acu serios, mie imi caraie discul cand am concomitent deschise wordpress si blogspot si aproape cand ingheata memoria. Cred ca nu se suporta intre ei.

    RăspundețiȘtergere